طراحى و چيدمان ويژه اتاق كودك

در مسیر بچه دار شدن و بزرگ کردن این موجودات کوچک ، همواره باید تصمیمات زیادی بگیریم. بعضی از این تصمیم ها سخت و پیچیده و بعضی دیگر  بسیار آسان و هیجان انگیز هستند.  ما به شما خواهیم گفت که برای درست کردن و طراحی اتاق کودک عزیزتان چه کار هایی را انجام دهید. یادتان باشد که شما و کودکتان زمان زیادى را در این فضا مى گذرانید. مهم ترین کاری که برای خلق این فضا می توانید انجام دهید ایجاد فضاییست که احساس راحتى و آرامش را در شما و فرزندتان به وجود آورد و لبخند بر لب هایتان بنشاند .

طراحى و چيدمان ويژه اتاق كودك یکی از مهیج ترین و چالش برانگیزترین بخش ها در چیدمان منزل می باشد .

زمانی که از آن صحبت می شود اولین چیزی که به ذهن همه می رسد رنگ های شاد است. با در نظر گرفتن این واقعیت که کودکان سریع رشد می کنند و بزرگ می شوند و بالطبع در سنین مختلف خواسته های مختلفی دارند، چیدمان اتاق کودک برای پدر و مادر می تواند یک چالش باشد . هم چنین این کار به دلیل ورود بی پایان تکنولوژی دشوار است ، اما به یاد داشته باشید که کلید موفقیت، عمر و دوام وسایل است؛ بنابراین در انتخاب وسایل برای اتاق کودکتان باید تعادل ، هماهنگی ، کار آمد بودن و خلاقیت را به خوبی رعایت کنید تا فضای مناسب رشد کودک به درستی مهیا شود .

روشنایی در طراحى و چيدمان ويژه اتاق كودك اهمیت ویژه ای دارد .

اگر از نور مناسب برای نور دهی استفاده شود ، کودک احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته و بالطبع این آرامش در روابطش تأثیر بسزایی دارد . با توجه به این که می خواهیم از وسایل روشنایی در اتاق کودک استفاده کنیم، بهتر است از نوع کودکانه یا سبکی ساده استفاده شود تا هماهنگی بیشتری با چیدمان داشته باشد .

 

 

 

 

طراحى و چيدمان ويژه اتاق كودك
طراحى و چيدمان ويژه اتاق كودك
?>