ترمز پله LED

این محصول انحصارا برای لبه ی پله ها طراحی شده و کاربرد آن برای مکان هایی است که نور محیطی آن جا کم می باشد . از جمله خواص این محصول می توان به تولید نور از دو منطقه ی لبه ی پله و کف پله اشاره کرد ، تا از دو چهت یعنی هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها نور کاملا مشخص باشد . ترمز پله ی آلومینیومی LED دار همان طور که از اسم این محصول مشخص است در قسمت جلوی آن نوار LED به کار رفته است . بدنه ی این ترمز پله آلومینیوم است. این نوع ترمز پله مخصوص فضا هایی با نور کم مانند سینما ها ، سالن های آمفی تئاتر و همایش و  مکان هایی که می خواهند مسیر تردد پله ها را مشخص کنند ، می باشد . ترمز پله LED علاوه بر این که به پله های شما ایمنی می بخشد، با تابش نور LED نمای راه پله ها را نیز زیبا می کند .
استفاده از آلومینیوم آنادایز شده ، LED و لوازم درجه 1 ، و بخشیدن جلوه ای زیبا به پله ها در شب و … از دیگر مزیت های این محصول می باشد .

بهترین روش اتصال برای این گونه محصولات، چسب است ، که این ترمز پله دارای چسب آلمانی می باشد و با توجه به میزان تردد محل مورد نظر نوع چسب آن متفاوت است . روش هایی مانند پیچ و مهره به دلیل مشکلاتی فنی از جمله ترک خوردن سنگ پله به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود مگر برای محل هایی که سطح آن خاص باشد و با درخواست مشتری همراه باشد .

برای نظافت این ترمز پله ها کافی است با استفاده از دستمال نم داری سطح آن را تمیز کنید . به دلیل آنودایز پروفیل های آلومینیومی گلمت، سطح آن ها در مجاورت هوا به هیچ عنوان سیاه نمی شود .

?>