ترمز پله

ترمز پله|ترمز پله آلومینیومی|گلمت|ترمز پله گلمت|درمت

ترمز پله آلومینیومی گلمت

لیز خوردن در هنگام  ورود به ساختمان به یک مشکل اساسی و گاها همراه با خسارات جانی و مالی جبران ناپذیر تبدیل شده است . معمولا پله های بیرونی به دلیل این که در معرض بارش برف و باران هستند اغلب اوقات لیز و لغزنده می باشند ، که باعث بروز حوادث مخصوصا برای افراد کم توان و مسن می شود . خطرات ناشی از این لیز خوردن ها به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست ولی  می توان با انجام اقدامات ساده این خطرات را به حداقل رساند . یکی از این راه کار ها تیشه ای کردن سنگ است اما این روش خود باعث جمع شدن آب در این نواحی شده و در هنگام یخ زدگی باعث لیز شدن پله می شود . بهترین گزینه و روش برای ایمن کردن هر چه بیشتر پله ها استفاده از ترمز پله می باشد ، که علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن و ایجاد اصطکاک و فرسایش، باعث بخشیدن جلوه ای زیبا و شکیل به پله ها و ساختمان می گردد .

شرکت مدیران کار گلچین (GOLMAT) تولید کننده انواع ترمز پله و محافظ پله می باشد . ترمز پله های آلومینیومی گلمت با کیفیت بالا ساخته شده و از سر خوردگی جلوگیری کرده و لبه تیز پله را می پوشاند . هم چنین زیبایی و نظم بخصوصی به پلکان می بخشد .


با استفاده از ترمز پله آلمینیومی شما از مزایای دو محصول جداگانه (ترمز پله و کف پله شب نما) بهره مند می شوید .


دوام بسیار بالا، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و…. از مزایای این محصول می باشد .

بسیار زیبا و کارامد و منطبق با استانداردهای ایمن
مناسب برای انواع پله های سنگی ، چوبی ، فلزی، بتنی و …در طرح ها و رنگ های متنوع و کاربری های مختلف اعم از  مسکونی ، اداری ، صنعتی و …

مطابق با استاندارد HSE ترمز پله از ملزومات هر شرکت و سازمانی است.


?>