پادری و ترمز پله استخری

بالا بردن حفظ ایمنی در استخر ها یک امر ضروری می باشد . کف و پله های استخر ها به دلیل وجود آب زیاد و تردد افراد در اطراف محوطه استخر اکثر اوقات خیس و لغزنده است و موجب سر خوردن می شود . به همین خاطر مسپولین باید با استفاده از وسایل ایمنی محوطه ی استخر را ایمن کرده و مانع از سر خوردن افراد و مشکلات ناشی از آن شوند . شرکت گلمت با ارائه ی محصولاتی چون انواع کفپوش و پاری و هم چنین ترمز پله خیال شما را راحت کرده و این ایمنی را برای شما فراهم می آورد .

کفپوش های PVC

این نوع پاردی با ارتفاع ۱۴mm و تماما از pvc درجه ۱ تولید میگردد. این پاردی ها مخصوص فضاهای بیرونی همراه با تردد زیاد می باشد و مناسب برای مناطقی با شرایط اقلیمی دارای بارندگی و جایگزین پادری استخر ها ، پادری فضاهای صنعتی ، پادری فضاهای تاسیساتی ، پادری مخصوص هتل ها ، پادری لب ساحل میباشد، شیارهای موجود در PVCها علاوه بر گرفتن گل و لای و برف و… باعث بخشیدن اسطحکاک فوق العاده به محیط استفاده شده میشود.

از دیگر کاربرد های این کفپوش ها به عنوان پادری ضد لغزش و یا کفپوش ضد لغزش ، پادری حمام و یا کفپوش حمام ، زیر دوشی (کفپوش زیر دوشی) ، کف پوش رخت کن فضا های ورزشی ، کفپوش مراکز خرید ، کفپوش گلخانه ها ، کفپوش استخر ها ، کفپوش کارگاهی و … می باشد ..

استفده از pvc درجه ۱ و قیمت مناسب همراه با کارایی بسیار بالا ، باعث محبوبیت این نوع پادری در بین مشتریان شده است .

پادری آلومینیومی , ترمز پله

ترمز پله

ایمن سازی پله ها و رمپ ها برای کاهش صدمات ناشی از سقوط افراد ، سالمندان و کودکان از پله ها ، با این ترمز پله ها میسر م

ی گردد . ترمز پله های گلمت در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع و با تکنولوژی ساخت بسیار بالا و کاملا ضد آب در اختیار شما عزیزان قرار دارد.

?>